Jedną z proponowanych przez nas usług jest remerketing. Poznań, na który rozszerzamy nasze działania, może przekonać się, jak wiele można zdziałać dzięki współpracy z dobrą agencją e-marketingową. Remarketing jest rodzajem kampanii reklamowej w ramach Google AdWords. Celem remarketingu jest przyciągnięcie uwagi internautów, którzy zainteresowali się Twoją stroną internetową, lecz nie zdecydowali się na działanie. Remarketing (Poznań) sprawia, że użytkownik widzi reklamy z Twojej strony nawet wówczas, gdy już z niej wyszedł.

Remarketing wykorzystuje do swoich celów ciasteczka (cookies) pozostawione przez internautów odwiedzających Twoją witrynę. Wyświetlające się reklamy są swego rodzajem przypomnieniem tych produktów i usług, które wzbudziły zainteresowanie użytkownika. To sprawia, że są one spersonalizowane i mają większą szansę na spełnienie oczekiwań potencjalnego nabywcy. Dla jakich firm zatem przyda się remarketing? Poznań jest miastem, w którym konkurencja w różnych branżach jest naprawdę duża. Dlatego wypromowanie swoich usług nie jest łatwe. Dlatego warto wykorzystać możliwości, jakie daje remarketing. Jest on korzystny nie tylko ze względu na swój zasięg i możliwości targetowania, ale również płatności jedynie za efekty czy czytelne propozycje reklamowe.